之前一直都無咩點留意過豬面肉呢個部份,只係知道豬面肉係豬嘅面部,但係又無咩留意佢同豬肉其他部位嘅分別或者特登去買黎食。但係琴日試左整豬面肉先發覺原來豬面肉係咁好食嘅,之前真係失覺曬!

話說點解我會突然買豬面肉返屋企整呢,係因為我琴日心血來潮想食豬肉,然後就去左合和中心嘅TASTE買,見到果度有賣omega 3豬肉,就勾起左我嘅興趣啦。

原來所謂omega 3豬肉係來自北歐、以油菜花作為飼料嘅豬肉,據說omega 3嘅含量係普通豬肉嘅四倍,而且亦都有好多健康嘅好處。最重要嘅係,呢種豬肉比較多汁嫩滑而且易煮,對於我呢種食肉獸黎講當然唔可以錯過啦!

然後我見到果度亦都有omega 3豬面肉賣,一直無特別留意過豬面肉嘅我就決定買黎試一試啦!我只係用普通方法將佢切片炒,但係已經夠好食,上網見到原來豬面肉最岩慢煮烹調:http://www.flodinsfood.asia/zh-hant/meat-part/pork-cheeks/

就咁用普通方式去煮呢款omega 3豬面肉已經一試難忘,如果用網站推薦嘅慢煮方式去整一定更加令人食指大動!

arrow
arrow

    amylo1345 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()