close

今日將會同愛吃住家餸既你分享一道家常小菜﹣﹣梅菜蒸腩肉!

平時用普通豬腩肉整既梅菜蒸腩肉大家就試得多啦!唔知用奧米加3豬腩肉整既梅菜蒸腩肉大家又試過味呢?

之前我整開既梅菜蒸腩肉整完出黎肉質完全唔掂!一D都唔多汁而且非常乾...直到有一次朋友推介我用產自北歐農場既奧米加3豬肉整呢道菜,先發現原來個問題係出係腩肉身上!!

我係TATSE度買呢款豬肉,原來呢款豬肉含有豐富既天然營養奧米加3,食落口感肉質同其他普通豬肉完全冇得比。加上佢呢款豬肉又含有豐富既天然營養奧米加3,用黎整梅菜蒸腩肉比我小朋友食我都放心D!!

詳細煮法可入呢個網度睇:http://www.flodinsfood.asia/zh-hant/recipe/ 呢個網址入面有好多食譜!愛吃住家餸既你地可以照住佢D食譜黎整!食譜既教法超詳細,又有埋小視頻添!

買食材黎煮餸最緊要就係食材夠天然夠多營養!咁就大人同小朋友都食得安心啦!希望大家仲意我今次推介既梅菜蒸腩肉啦!

arrow
arrow
    文章標籤
    美食 豬肉 食譜 菜式
    全站熱搜

    amylo1345 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()